måndag 25 februari 2008

Recensenterna är eniga:

Lincoln Quilliam, klubbguru, Australien:
"Wicked, thanks dude! Awesome to see ya again! and now... Love & Rockets Love & Rockets Love & Rockets Love & Rockets Love & Rockets Love & Rockets! I'm so there..."

Åsa Petersen, ledarskribent, Aftonbladet
"Den här nya klubben skulle jag absolut gå på om jag bodde i Luleå!" se länk:
http://asapetersen.blogg.se/1203610604_love__rockets.html

Åsa.D, fd Luleåbo:
"En lycka till-spark från mig! Jag önskar att någon (eller jag) hade tagit tag i detta redan 1988-1994 då jag bodde i Luleå och tvingade stå i kö till Cleo eller Pimpinella för att sedan umgås med folk som försökte se så coola och uttråkade som möjligt. Have fun!"

Malin Abrahamsson, DJ och Studentprofil i Luleå:
"Det här ser jag fram emot! :)"

Antiro Augusto Bianco, Vogue Magazine:
"Seems like the coolest club ever!"

aftonbladet.se
"Var där eller ingenstans, detta ser vi fram emot. Ni får 5 av 5, redan innan ni öppnat dörrarna"


Ingvar Kamprad, möbelhandlare:
"Hade jag haft råd hade jag flugit till Luleå redan idag och hängt på portarna, det här verkar ju helt underbart"

Clementine Trolong-Bailly, Förenta Nationerna:
"fuck, sounds good this 7th march party... "

Andreas, Bella, Berglund, legend:
"Behåller ni stämningen från Vänorts14-festen igår så kommer skutan gunga i takt till nåt helt fantastiskt. Vet inte om hela dj-ensemblen förutom vår Malin hörde till Love and Rockets men ni gav oss en minnesvärd kväll och ett av de bättre dansgolven sen man blev Luleyobo. Superlativ och lovord på både härsan och tvärsan!"

Inga kommentarer: