måndag 10 mars 2008

Kurrenvimmel och glimmer!

På vårt förra inlägg vaknade populasen till liv. En kände sig som K-laz, en annan gillade kaffet och en tredje tyckte att folket inte ger credden.
Vi från Love & Rockets tycker i alla fall ett är säkert: Folket gör festen. Vi skapar förutsättningarna och ni tar chansen. Och det gjorde ni verkligen, med besked!
1500 sprängda ballonger, 10 fyrverkeripjäser och en mängd kramar senare kan vi konstatera att ni verkligen verkar ha haft roligt.
Det glädjer oss fan mer än att det blir sommar i år också och att chinos är vårens trend. Ja, vi är fanimig gladare än den här snärtan som kammade hem någon slags schlagermedalj:



Kurren fotade förresten vimmel i fredags. Kolla in här.

Här är era funderingar från förra inlägget: (ni är ju fan roliga! wihoo! vi har roliga gäster. Heja heja heja!)

9 kommentarer:

Brorsan sa...
Busted
den 8 mars 2008 14:00

Anonym sa...
Movits var där, Alkberg och Parkhotell-Christian, Hamngatan och Love and Rockets-gänget! Jag vet inte, kan det bli bättre?Klassa det som succé.Ni lyckades.
den 8 mars 2008 14:14

Anonym sa...
Ja det var så jävla bra!!!!!
den 8 mars 2008 14:26

Anonym sa...
anonym: ööö är det det som ger cred eller?
den 8 mars 2008 18:06

Anonym sa...
Näääe! Credden var inte folket, credden var grejen. Jag tänkte bara summera lite. Klassa klubben som en succé kanske man ska skriva?
den 9 mars 2008 09:27

Anonym sa...
När kommer mera ?
den 9 mars 2008 14:58

Love and Rockets sa...
Vi lovar mer, galnare och precis lika jävla roligt den 4 april. BOMBER OCH GRANATER! mer info kommer på bloggen nästa vecka!
den 9 mars 2008 16:54

Anonym sa...
Tack för kaffet!
den 9 mars 2008 17:34

Anonym sa...
Det var folket som gav creden. Det var jävligt fett.När jag stod där bland Luleå-eliten kände jag mig som K-laz. Eftersom att han inte var där, fick jag vara K-laz för en kväll.Succé!
den 10 mars 2008 03:07


Foto: Bertil Ericson/Scanpix

Inga kommentarer: